NewBeetle.org Forums banner

Reaction score
0

Profile posts Latest activity Discussions About

  • ·
    Knuckles
    Joined
    ·
    37 Posts
    Hey Bud, saw a forum you posted a while back about a Crawler bra you wanted to sell...do you still have it and wanna sell it?

    ·
    Registered
    Joined
    ·
    4 Posts
    The 8 pin wire that has 4 rca outs. Do I have to convert something in my Monsoon radio over to get the line
    outs to work? It does say on the top of my radio that this is the spot to external amps. Some people say
    that the circuit board in there isn't hooked up. What the hell?

    ·
    Registered
    Joined
    ·
    4 Posts
    I tried using that adapter but no luck. Is there a programming issue with my Monsoon radio or what?

    ·
    CC + JB = TRUE LOVE
    Joined
    ·
    10,280 Posts
    My effin' eff was around, just busy with kids crap. I'll tell you what, they sure suck up a lot of your time!!!! LOL Yeah, I'm still on [email protected] HI RAUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ·
    <-----No More Beetle :(
    Joined
    ·
    18,311 Posts
    Aww that sucks! :( Oh well. I'd like to say some other time but I dont know when we'll be back :D

    ·
    It's a shot glass!
    Joined
    ·
    1,530 Posts
    VEGAS GTG!!! damn... I'll be back in Mexico by then:( Man... Vegas GTG's Rock!!! Sucks that I'm going to miss it:(

    ·
    <-----No More Beetle :(
    Joined
    ·
    18,311 Posts
    Hey! We're not doing the Disney do-over anymore. We switched to Vegas in September so if you're anywhere near there at that time we're having a gtg. just not sure which day yet. Aura and Danny said they're coming and Amanda! :clap: Gonna be a riot! :D

    ·
    It's a shot glass!
    Joined
    ·
    1,530 Posts
    Glad to hear(read) it's damn good:) Do-overs rock:p my little bro got married 2 Decembers ago, would that be: last, last December? Anyways due to their schedules they haven't been able to go on their Honeymoon. Though now that I think of it, they may never go because they've recently became parents.

    ·
    <-----No More Beetle :(
    Joined
    ·
    18,311 Posts
    Married life is pretty damn good :) The honeymoon sucked, though. I was sick the whole time, so we booked a do-over for September. :D :banana:
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top