Znaleziono 1 błąd:
17925 - Przekaźnik zasilania dla ECU P1517 - 35-00 - Usterka elektryczna
Gotowość: 0110 1101
Więc mam problem z powyższym kodem w moim 2002 New Beetle 1.8T. Po pewnych badaniach, ten kod wydaje się być dość powszechny w różnych 1.8t - szczególnie w starszych modelach. Usunąłem przekaźnik zasilania ECU J271 nr 428, który znajduje się w skrzynce przekaźników za akumulatorem.
Sprawdziłem, aby upewnić się, że nie ma uszkodzeń spowodowanych przez wodę itp. Po przetestowaniu tego przekaźnika ECU, doszedłem do wniosku, że jest uszkodzony - rezystancja między pinami 85 + 86 wykazywała bardzo wysoką wartość - około 152 omów, chociaż przekaźnik wydawał się działać ok. Nie ryzykując, kupiłem fabrycznie nowy przekaźnik ECU od lokalnego dealera VW [nr części 1J0906381B], który wykazywał około 75 omów między pinami [co powinno być typowe].
Zainstalowałem ten nowy przekaźnik ECU, wykonałem rozładowanie pojemności, wyczyściłem kod błędu i wykonałem TBA.
1.8t odpalił od razu - bez problemu, bez nierównej pracy na biegu jałowym i bez kodów błędów.
Następnego dnia poszedłem go uruchomić... kręci, ale nie odpala.
Powyższy kod powrócił :banghead:
*Akumulator jest w pełni naładowany, kupiony 2 miesiące temu... ma również fabrycznie nowy czujnik halla wałka rozrządu [nr części 058905161b] zainstalowany w zeszłym miesiącu [wcześniej dawał kod błędu 17746]
Usunąłem również ECU w zeszłym miesiącu i sprawdziłem wszystkie połączenia/złącza i wyczyściłem je alkoholem izopropylowym.
No dobrze.
W tym momencie wiem w 100%, że to wiązka przewodów do przekaźnika ECU jest uszkodzona.
Mam DVM pod ręką, ale byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi udzielić małych wskazówek dotyczących okablowania itp. i gdzie testować w bloku przekaźników - ponieważ na zewnątrz jest naprawdę zimno i nie chcę tam stać dłużej niż to konieczne!
17925 - Przekaźnik zasilania dla ECU P1517 - 35-00 - Usterka elektryczna
Gotowość: 0110 1101
Więc mam problem z powyższym kodem w moim 2002 New Beetle 1.8T. Po pewnych badaniach, ten kod wydaje się być dość powszechny w różnych 1.8t - szczególnie w starszych modelach. Usunąłem przekaźnik zasilania ECU J271 nr 428, który znajduje się w skrzynce przekaźników za akumulatorem.


Sprawdziłem, aby upewnić się, że nie ma uszkodzeń spowodowanych przez wodę itp. Po przetestowaniu tego przekaźnika ECU, doszedłem do wniosku, że jest uszkodzony - rezystancja między pinami 85 + 86 wykazywała bardzo wysoką wartość - około 152 omów, chociaż przekaźnik wydawał się działać ok. Nie ryzykując, kupiłem fabrycznie nowy przekaźnik ECU od lokalnego dealera VW [nr części 1J0906381B], który wykazywał około 75 omów między pinami [co powinno być typowe].
Zainstalowałem ten nowy przekaźnik ECU, wykonałem rozładowanie pojemności, wyczyściłem kod błędu i wykonałem TBA.
1.8t odpalił od razu - bez problemu, bez nierównej pracy na biegu jałowym i bez kodów błędów.
Następnego dnia poszedłem go uruchomić... kręci, ale nie odpala.
Powyższy kod powrócił :banghead:
*Akumulator jest w pełni naładowany, kupiony 2 miesiące temu... ma również fabrycznie nowy czujnik halla wałka rozrządu [nr części 058905161b] zainstalowany w zeszłym miesiącu [wcześniej dawał kod błędu 17746]
Usunąłem również ECU w zeszłym miesiącu i sprawdziłem wszystkie połączenia/złącza i wyczyściłem je alkoholem izopropylowym.
No dobrze.
W tym momencie wiem w 100%, że to wiązka przewodów do przekaźnika ECU jest uszkodzona.
Mam DVM pod ręką, ale byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi udzielić małych wskazówek dotyczących okablowania itp. i gdzie testować w bloku przekaźników - ponieważ na zewnątrz jest naprawdę zimno i nie chcę tam stać dłużej niż to konieczne!