VW Beetle Forum banner
21 - 40 of 87 Posts
Discussion starter · #22 ·
Jakieś aktualizacje? :)
Tak, oczywiście, jest kilka nowych rzeczy.
Kupiłem
Funk motors Garrett G25-550 Turbo Blanket
Tytanowa owijka wydechowa 15m
Metalowe opaski zaciskowe - 10

ECU master black
ECU Master EMU Plug & Play Adaptors

"Łożysko wyciskowe Sachs
Sprzęgło Sachs 4 Puk"
Image


Wysłane z mojego Mi A3 używając Tapatalk
 
Hej, jeszcze JEDNO ostatnie pytanie dotyczące Twojego zawieszenia; powiedziałeś, że używasz sprężyn Eibach ze standardową wysokością! Czy są to po prostu zamienniki standardowe, czy sprężyny sportowe bez obniżania wysokości? Wszystkie sprężyny Eibach, które mogę znaleźć, to sprężyny "sportowe" i obniżają pojazd. Wszelkie informacje lub numery części mile widziane; przeglądając katalog Eibach, pokazują to: Eibach 8567.140 Pro-Kit Performance Springs. Przepraszam, że pytam w kółko, ale chciałbym sprężyny sportowe, ale zachować podobną standardową wysokość. Dzięki.
 
Discussion starter · #25 ·
Hej, ostatnie pytanie dotyczące Twojego zawieszenia; powiedziałeś, że używasz sprężyn Eibach ze standardową wysokością! Czy są to tylko standardowe zamienniki, czy sprężyny sportowe bez obniżania wysokości? Wszystkie sprężyny Eibach, które mogę znaleźć; to sprężyny "sportowe" i obniżają pojazd. Wszelkie informacje lub numery części mile widziane; przeglądając katalog Eibach, pokazują to: Eibach 8567.140 Pro-Kit Performance Springs. Przepraszam, że pytam, ale chciałbym sprężyny sportowe, ale zachować podobną standardową wysokość. Dzięki.
Hej, @billymade mój obecny zestaw jest w tej chwili bardzo prosty i wygląda jak OE. Używam zawieszenia Bilstein b6 i sprężyn Eibach w standardowym rozmiarze. Są one nieco wyższe niż OE, ale nie tak szalone.... Pokażę Ci
tak jest przed kołami 17"
Image


i tak jest po kołach 18"
Image


można zauważyć, że pod względem wysokości są bardzo podobne...


kupiłem to...

Mam nadzieję, że to pomocne,
Pozdrawiam
 
Discussion starter · #26 ·
Cześć wszystkim, niewiele osób śledzi ten wątek, ale podzielę się nim z każdym, może ktoś będzie potrzebował pomocy w przyszłości... Zdecydowanie nie jestem pierwszy, który to zrobił, ale w każdym razie... Wlot świeżego powietrza jest bardzo trudny do wyjaśnienia w garbusie, nie jestem pewien, czy rozumiem ideę, która za tym stoi, ale tak to wygląda w nowym garbusie... Jest to zakryte panelem i niewielka ilość powietrza dostaje się do filtra
Image
Zdecydowałem się przeprojektować wlot i dostarczyć więcej świeżego powietrza bez ograniczeń... Zrobiłem również większe otwory i znacznie gładszy kształt bez dodatkowych otworów ani pęknięć... To jest w trakcie pracy, ale tak to wygląda...
Image
Image
Image
Image
Image
Widać, jak duże to jest. Następnym krokiem jest zrobienie tego z włókna szklanego i to jest rodzaj formy, której zamierzam użyć. Pokryję to epoksydem i włóknem szklanym, a następnie stopię ten plastikowy model i usunę go. To jest idealne, ale mam nadzieję i z powodzeniem :D Z powodu intercoolera muszę usunąć światła przeciwmgielne i mam szansę zrobić dodatkowy wlot obok rury, którą zamierzam połączyć z tą częścią.
Image
Pozdrawiam, Djordje
 
Wow, świetne prace badawczo-rozwojowe i modelowanie CAD/3D, drukowanie prototypów! Czy to byłby "fajka" standardowej obudowy filtra powietrza; więc jest "zimne powietrze z zewnątrz" i woda nie dostaje się do wlotu, powodując zablokowanie hydrauliczne tłoków? Używasz standardowej obudowy filtra powietrza czy typu aftermarket? Wielu twierdziło, że standardowa obudowa filtra powietrza nowego Beetle/mark iv vw; w rzeczywistości jest dość swobodna i ma tę zaletę, że uzyskuje prawdziwe "zimne powietrze"; z systemu fajki, który pobiera powietrze z zewnątrz.

Wydajesz się bardzo sprawny w pracy z karoserią i dostosowywaniu rzeczy w swoim New Beetle! Czy jesteś profesjonalistą w branży naprawy samochodów lub tuningu osiągów?
 
Discussion starter · #28 ·
Wow, nice R&D and CAD/3D modeling, prototype printing work! Would this be the stock air box “snorkel”; so, there is “cold air from outside and water doesn’t’ go into into the intake, causing hydro locking of the pistons? Are you using the stock air-box or a aftermarket type? Many have said, the stock new beetle/mark iv vw air box; is actually pretty free flowing and has the benefit of getting true “cold air”; from the snorkel system, which gets air from outside.

You seem very skilled with body work and customizing things in your New Beetle! Are you a professional in the automotive repair or performance tuning trade?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Maybe, I'm wrong doing this, but I can definitely make some checkpoints for the air with some additional filters or hydro shield filter that can suck the air but not water or some filter to pick up all the dust and small particles of other water. I'll try to make my own cold airbox because I'll change the battery for the smaller one and I'll have it more space for everything I'm doing.I still have my original intake box but is too big and takes too much space, I need more space for an intercooler pipe, catch can, intake box, bigger intake filter ...

Everything I'm doing on the beetle by myself is actually love and passion. I'm a painter,11years ago I did airbrush work and I lear all the techniques of car painting and bodywork. Here is some of my latest and greatest :) However today I'm working in the visual effects industry and last 10years I'm more focused on modeling, rendering, and all that things. That's the reason why I have a combination of knowledge...but now I'm trying to learn sewing nake my own custom interior but on total beginner
and need a time to do it :D
Image
Image
Image

Image
Image


Image
Image


Cheers
 
Discussion starter · #32 ·
WOW!!! I MAM NA MYŚLI WOW!! NA PEWNO potrzebuję SĄSIADA takiego jak ty. jakiego narzędzia 3D i oprogramowania CAD użyłeś do modelowania swojego samochodu?
Dzięki, stary[emoji847] za modelowanie części wlotowej użyłem 3dsmax/modelowania poligonowego.
Czasami używam Fusion360, ale modelowanie poligonowe jest dla mnie znacznie szybsze i łatwiejsze.

Do skanowania samochodu typu beetle użyłem CapturingReality.

Pozdrawiam, stary! Jeszcze raz dziękuję

Wysłane z mojego Mi A3 używając Tapatalk
 
WOW!!, to oprogramowanie CapturingReality jest naprawdę fajne. Widziałem, jak demonstrował piłę ukośnicę. Dzięki za tę informację. Nie mogę się doczekać, aż zajmiesz się tym silnikiem i dodasz części. Bardzo chciałbym zobaczyć, jak działa Twój Dino
 
Discussion starter · #34 ·
WOW!!, to oprogramowanie CapturingReality jest naprawdę fajne. Widziałem, jak demonstrował piłę ukośnicę. Dzięki za te informacje. Nie mogę się doczekać, aż zajmiesz się tym silnikiem i dodasz części. Bardzo chciałbym zobaczyć, jak działa Twój Dino
Tak, to bardzo miłe. Nie będę wchodził w szczegóły z modelami i tym podobnymi rzeczami. Bardziej przydatne jest dla mnie zgrubne mierzenie niektórych części i lepsze planowanie mojej budowy.
O tak, ja też: wkrótce udostępnię kilka wyników, gdy zbuduję silnik.
 
Port/polerowanie, wydajność, zawory/sprężyny, test na pęknięcia, wymiana prowadnic zaworów, planowanie powierzchni uszczelki, obróbka zaworów i ogólny remont?
 
Discussion starter · #40 ·
1.8t Supertech Pełny zestaw zaworów[/TD>
IE 1.8T Poprzeczny kolektor dolotowy[/TD>
1.8T Dystans kolektora dolotowego z tworzywa fenolowego[/TD>
1.8T 20V szpilka głowicy cylindrów ARP 10mm[/TD>
vvt[/TD>
MAHLE ORIGINAL Podkładka oporowa[/TD>
erlin uszczelka głowicy[/TD>
INA popychacze zaworów 12[/TD>
INA popychacze zaworów 8[/TD>
Nortech Performance 1.8t Rurowy kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej V-BAND 1.8t 20v[/TD>
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
prowadnice zaworów również :) już wszystko na liście :)))

Dziękuję Ci, człowieku! Naprawdę doceniam
 
21 - 40 of 87 Posts