Hallo mensen, ik heb wat problemen met deze module en ik kan niets vinden over waar de CCM zich in de nieuwe Beetle cabrio bevindt? Misschien weet iemand het, heel erg bedankt!
om eerlijk te zijn weet ik het niet, want het is al lang geleden, en ik ben er niet zeker van, maar ik denk niet dat er een foutcode was, ik denk dat hij geen verbinding kon maken met ccm. We probeerden deze code ook te verwijderen, maar het is onmogelijk, elke man die ik vroeg om dit te verwijderen is voor dit examen gezakt.Welke scantool gebruik je en wat zijn de foutcodes?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
LHD gemaakt in Mexico, kan geen verbinding maken met ccm, ja ik heb geprobeerd ecu te resetten, helaas werkt het nietNou, het is waarschijnlijk tijd om de dingen aan je auto te inspecteren en te proberen het te vinden. Is dit een auto met het stuur rechts; welke specificatie of lokalisatie had deze auto (VK, AUS, NZ, enz.)?
Wat zijn de foutcodes? Heb je geprobeerd de ecu hard te resetten?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het zit onder de stuurkolom... gemakkelijk te bereiken en te vervangen... Het leek geen verschil te maken voor mijn auto, maar iemand anders heeft misschien wel succes gehad. Het moeilijkste is het verwijderen van de panelen onder het dashboard aan de bestuurderskantHoi mensen, ik heb wat problemen met deze module en ik kan niets vinden over waar CCM zich in de nieuwe Beetle cabrio bevindt? Misschien weet iemand het, heel erg bedankt!